sobota, 14 października 2017

1,2,3...start!

Od jakiegoś czasu noszę się z zamiarem pisania mojego nauczycielskiego, polonistycznego bloga. 14 października, w Dniu Edukacji Narodowej, podejmuję ostateczną decyzję i oto jest. 
Po co mi ten blog? Kolejny obowiązek w życiu i tak zapracowanej polonistki...
Uczenie języka polskiego jest moją pasją. Zawsze szukałam nowych i interesujących metod pracy, ale ostatni rok szkolny i ten, nowy, popychają mnie do kolejnych odkryć; to taki czas, kiedy każdego niemal dnia, przychodzą nowe pomysły na to, jak uatrakcyjnić lekcje języka polskiego. Nie chciałabym, żeby te wszystkie pomysły gdzieś mi umknęły, stąd chęć pisania. A do tego jeszcze dochodzi chęć podzielenia się nimi z innymi nauczycielami. Może też zajrzą tu Rodzice moich uczniów i w ten sposób dowiedzą się,  co robią ich dzieci na lekcjach języka polskiego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz